מלטשת קירות גבס לגימור מושלם

מלטשת קירות גבס - בר גל כלי עבודה

כל איש מקצוע טוב חושב איך הוא יכול לייעל את עבודתו, למצוא  את המוצר הטוב ביותר שיקל על עבודתו ויחסוך לו בזמן. מלטשת קירות גבס, למשל, היא אחד מכלי העבודה שמייעלים את עבודתם של אנשי גבס מקצועיים, אנשי תחזוקה רבים ושיפוצניקים.

למה צריך מלטשת גבס?

אם בעבר רצית להחליק קיר, היית קונה נייר ליטוש ומתחיל לשפשף את הקיר. התהליך הארוך והלא נעים היה מעייף בשלב מוקדם מאוד, מצריך הפסקות מדי פעם כדי לשחרר את היד ונמשך שעות רבות. היום עם התקדמות הטכנולוגיה , ניתן למצוא גם מלטשות לכל חומר אפשרי, עם מהירות סיבוב משתנה וכדומה. בנוסף, ניתן להתאים את סוג הליטוש לגרעין  הנייר. יצרני המלטשות יצרו תחרות בין החברות וישנו היום מבחר רחב של מלטשות מסוגים שונים.

סוגי המלטשות ואיך לבחור ביניהן

ניתן למצוא בשוק מלטשת  עם ידית באורך מטר וחצי לערך, המאפשרת להגיע ללא סולם לגובה רב גם אם התקרה גבוהה, נוחה לשימוש וקלת משקל. בנוסף ישנה מלטשת קצרה שלמעשה מוט האחיזה שלה קצר יותר והיא מתאימה לעבודות נקודתיות ולשימוש עם סולם כמובן במקרה של גובה.

אם בעבר המלטשות היו משאירות אבק רב מסביב ותחושת מחנק לעובדים במלאכה, היום ניתן למצוא את המלטשות עם חיבור לשואב אבק מה שמאפשר לכם לעשות את העבודה בצורה נקייה ומקצועית.

אביזרים נלווים למלטשת

כדי לעבוד עם המלטשת בצורה טובה ראשית מומלץ לבחור במלטשת קירות עם שואב אבק. בנוסף, עליכם להצטייד בניירות ליטוש לפי החספוס הנדרש להחלקת הקיר בצורה האולטימטיבית ביותר.

סל הקניות שלך ריק כרגע.

חזור לחנות

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.