הכלי שמחבר בין "עולמות" – רתכת co2

איש-עובד-עם-רתכת co2

זה הוא לא סוד שתעשיית המתכת משגשגת מזה שנים בכל העולם כולו ובעזרתו האנושות מקיים תהליכי קיום מודרנים אשר מעניקים תחושת של חופש ונוחיות. בתחום בעלי המקצוע אשר עוסקים בעבודות מתכת כגון מסגריות ומפעלים אשר משווקים מוצר משלהם הדורש הרכבות שחומר הגלם שלו הוא מתכת, ולשם כך בעלי מקצוע משתמשים לרוב ברתכת co2.

מהי רתכת co2

רתכת מיג או רתכת co2 מעניקות לנו כבעלי מקצוע חופש פעולה ברעיונות אשר אנחנו מעוניינים ליישם בשטח. הרכבת מבנים, מעקות, סורגים, שערים או כל רעיון ומוצר אחר שדורש חיבור בין מתכות כאן באתר של בר את גל בע"מ ניתן למצוא רתכת של חברת DELTA 160 אמפר חזקה במיוחד עם נצילות של 85% היא שוקלת רק 15.5 ק"ג ונחשבת לקטנה.

איפה ניתן לרכוש רתכת co2?

ברחבי הרשת ניתן למצוא מגוון סוגים וחברות אשר עונות על הצורך שלכם. עם זאת רתכת למקצוענים זה רתכת מסוג DELTA אשר מגיע עם 160 אמפר וריתוך רציף של 0.6 – 0.8 לריתוך רציף. אין ספק שכל בעל מקצוע שעובד עם מתכות ויש לו צורך בריתוך יעדיף לרכוש מוצר חזק ואמין לאורך זמן רצוף. חברת בר את גל מזמינים אתכם לקבל מוצר חזק במיוחד – שאלו את הנציג.

חשיבות עבודה בטוחה עם רתכת co2

לצערנו במציאות הרווחת ישנם מקרים אשר בעלי מקצוע לא שמים לב ואינם נוקטים במשנה בטיחות בזמן עבודתם. ישנם מקרים כאלה גם בעבודות מסגרות או כל סוג עבודה אשר דורש שימוש בה, מקרים כגון אי שימוש במסכה או כפפות מותאמות, ידיות ריתוך צבת אשר לא תקינות וכולי. בזמן עבודה איתה אנו בעלי המקצוע חייבים לשמור על זהירות רבה. לצורך כך להגדיר נהלי עבודה ברורים שאין להן עוררין או כל מחשבה "לחפף".

בזמן עבודת הריתוך מתבצע חיבור בין חלקי מתכות והסיכוי להתחשמלות קיימת בכל רגע נתון, שימוש לא נכון במכונה יכול להזיק ואף לפגוע בריאותית בטווח הקצר או הארוך.

לסיכום

רתכת מעניקות חופש פעולה לאחר תכנון המבנה או האלמנט אותו רוצים לחבר בין גופים מסוימים. שימוש נכון במכונה זו הוא צורך הכרחי ויש לתת לזה תשומת לב מירבית וכל השאר תלוי וטיב העבודה של בעל העסק או המסגר. ניתן למצוא במדיה אין סוף תמונות של יצירות ברזל ומתכת ע"י אמנים מפורסמים, לא פעם אפשר להתפעל מה ניתן לעשות בעזרתה ולאיזה תוצאות מדויקות אפשר לשאוף בזמן שעובדים עם כלים מסוג זה.

סל הקניות שלך ריק כרגע.

חזור לחנות

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.